PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۸۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۵
سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: هدف ما از انتشار عکس مطهری در صفحه رسمی باشگاه، کری خواندن برای استقلال نبود.
کیهان ورزشی- 

سعید مظفری‌زاده درمورد آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتور در آستانه دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل استقلال، اظهار داشت: بچه‌ها پس از بازی با ذوب آهن تمرینات شاداب و خوبی انجام دادند و برای دیدار با استقلال آماده هستیم.

وی درواکنش به این موضوع که قطعا هواداران تراکتور پس از صعود این تیم به یک چهارم جام حذفی، استقبال بیشتری از دیدار با استقلال به عمل خواهند آورد زیرا این مسابقه در کسب رتبه بهتر برای سرخ‌پوشان تبریزی اهمیت بالایی دارد، توضیح داد: این بازی برای هر 2 تیم اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. سعی داریم بهترین عملکرد را در زمین داشته باشیم. هواداران هم همیشه پشت ما بودند و قطعا در این بازی هم از تیم حمایت خواهند کرد.

سرپرست تیم تراکتور درمورد این موضوع که برخی تصور می‌کنند این تیم از این به بعد تمرکز خود را بیشتر روی جام حذفی معطوف خواهد کرد، گفت: اصلا اینگونه نیست. همه بازی‌های لیگ برتر مانند جام حذفی برای ما اهمیت دارد و بازی به بازی جلو می‌رویم تا در هر دیدار بهترین عملکرد را داشته باشیم. حریف فردای ما هم صدرنشین جدول است و شرایط خوبی دارد. ما هم شرایط خوبی داریم و قطعا هوادارانی که به ورزشگاه می‌آیند یا بینندگان تلویزیونی بازی خوبی را می‌بینند.

مظفری‌زاده درخصوص اینکه صفحه رسمی باشگاه تراکتور در آستانه بازی تصویری از ارسلان مطهری را منتشر کرد که در نیم فصل از استقلال جدا شد و همین موضوع برخی واکنش‌های منفی را به همراه داشته است، عنوان کرد: هدف خاصی پشت این پست نبوده است! در هر بازی عکس بازیکنان مختلف را استفاده می‌کنیم. دنبال کری خواندن هم نبودیم و تمرکزمان روی بازی است تا با یک عملکرد خوب، نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرپرست تراکتور درمورد نفرات غایب این تیم مقابل استقلال، خاطرنشان کرد: بازیکن محروم نداریم. سید محمد حسینی هم که در 2 بازی اخیر مصدوم بود، به تازگی کار با توپ را شروع کرده است.

مظفری‌زاده درمورد تقابل با مس رفسنجان در یک چهارم جام حذفی، تصریح کرد: مس با حضور نویدکیا متحول شده و فوتبال خوبی بازی می‌کند. قطعا در این مرحله هم کار سختی داریم اما امیدوارم با حفظ تمرکز و تلاش، تا مراجل پایانی و قهرمانی جام حذفی پیش برویم.

وی درمورد آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تراکتور و مذاکره با یحیی گل‌محمدی، توضیح داد: خبر جدیدی نیست. گل‌محمدی درگیر کارهای شخصی خودش است که هر زمان انجام شود، در خدمتش هستیم. هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه بیشتر پیگیر این بحث و تماس با گل‌محمدی است. برای بازی با اسنقلال هم حمید مطهری، مسئول فنی تیم است و محمد نصرتی، امیلیو و محمد عسگری به او کمک می‌کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار