PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۲۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
مرگن اوزاروف ابراز امیدواری کرد بازیکنانش مقابل ایران بازی قدرتمندی را ارائه کنند.
کیهان ورزشی- 

تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان فردا (پنجشنبه) در چارچوب دیداری از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

مرگن اورازوف، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان، در نشست خبری پیش از رویارویی با ایران در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار کرد: به نوبه خودم عید و فرا رسیدن بهار را تبریک می‌گویم. از فدراسیون فوتبال بابت میزبانی که داشتند تشکر می‌کنم. قطعا ایران تیم قدرتمندی است اما ما هم می‌خواهیم از این بازی یک دستاوردی داشته باشیم. قطعا بازی خوبی ارائه می‌کنیم تا در این بازی فوتبال یک دستاورد خوب کسب کنیم.

سرمربی ترکمنستان درمورد اینکه چه برنامه‌هایی برای بازی فردا دارد، گفت: درست است که در مسابقات آسیایی قبلی شرکت نکردیم ولی این مربوط به سطح ترکمنستان نمی‌شود. همانطور که ما باشگاه‌های خوبی در کشورمان داریم که هم در لیگ قهرمانان آسیا و کاپ آسیا بازی می‌کنند. همچنین فدراسیون ما برای ارتقای فوتبال‌مان یکسری تمهیداتی را در نظر گرفته است. ما تیم نوجوانان و جوانان را داریم و تیم زیر ۲۳ ساله‌های ما نشان داده که می‌توانیم به این تیم امیدوار باشیم و مقابل ایران هم بازی کرده‌اند. با بازیکنانی که داریم به آینده امیدواریم و آینده را درخشان می‌بینیم.

اورازوف در مورد اینکه همیشه تیمش مقابل ایران موفق به گلزنی شده، عنوان کرد: همانطور که گفتم اینجا هستیم تا فوتبال بازی کنیم. ایران تیمی قوی است و سعی می‌کنیم از ضدحملات استفاده کنیم و برای ایران دردسرساز باشیم. امیدواریم که یک بازی خوبی را انجام بدهیم و گل هم به ثمر برسانیم.

آیا بازی‌های ایران در جام ملت‌های آسیا را دنبال کردید؟ سرمربی ترکمنستان گفت: بله تمام بازی‌های ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا را حضور داشتم و یک به یک آنالیز کرده‌ام. همانطور که گفتم ایران از سطح بسیار خوبی برخوردار است و بازیکنان بسیار با کیفیتی دارد. ممکن است بازیکنان ما به اندازه بازیکنان ایران با کیفیت نباشند اما ایده‌های تاکتیکی خود را داریم و سعی می‌کنیم تلاش مضاعفی از خود نشان دهیم.

واچمیرات آناگولیف، مدافع ترکمنستان، هم در مورد بازی فردا گفت: برای بازی فردا آماده هستیم و امیدواریم که بازی خوبی داشته باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار