PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷
زبان سرخ
حادثه خبر می‌کند

سانحه ای که اواخر بهمن ماه در جاده قزوین برای چهار بازیکن تیم بسکتبال رستمی، نماینده این استان در لیگ نوجوانان رخ داد، جگرمان را سوزاند. متاسفانه محمد امین کاظمی و امیر محمد اردکانی که با سطح هوشیاری بسیار پایینی در کما بودند، جان خود را از دست دادند؛ دو بازیکن آسیب دیده دیگر اما کماکان تحت درمان هستند، یکی در منزل و دیگری دربخش مراقبت های ویژه بیمارستان.

باور به «حادثه خبر می‌کند» برای ما که سال‌ هاست جمله «حادثه خبر نمی‌کند» را آویزه گوشمان کرده اند ، امری دشوار ولی عین واقعیت است . بله ، همیشه حادثه در کمین است اما با تدبیر و درایت می توان ضریب خسارات را به طور قابل توجهی کاهش داد .

اینکه مسئولین ذی ربط همه چیز را گردن قضا وقدر انداخته اند تا با تمسک به ابراز تاسف و ارسال پیام تسلیت،از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند چه دردی از آلام خانواده های عزادار را التیام می دهد ؟

آقای فدراسیون،خانم رئیس هیات! فصل زمستان و دربحبوحه سال تحصیلی وامتحانات،چه وقت برگزاری لیگ است ؟ از زمانی که به یاد داریم ، مسابقات رشته های ورزشی رده نونهالان و نوجوانان را به دلیل اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان برگزار می کردند . حالا هم که برپا کردید، این چه وضع اعزام است؟ با کدام اسکان ، تغذیه و ایاب و ذهاب حساب شده ؟! با بی تدبیری هایتان ، کودکان دسته گل مردم را زیر خاک کردید و داغ ابدی بر دل خانواده هایشان نشاندید .

سوای رزومه سازی ، خروجی این لیگ و تورنمنت هایی که برگزار می کنید چیست ؟ شاید ما کج فهمیم و خبر نداریم .

پی نوشت : آنجایی که «محمود درویش» می‌گوید: «چگونه می‌شود به شاخه شکسته فهماند که باد عذرخواهی کرده است؟» شاید بهترین توصیف در بیهودگی بسیاری از عذرخواهی‌ ها باشد .

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار