PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۴۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: مربیان قبلی 10 سال در تیم ملی حضور داشتند اما وقتی در دوره آنها پوست‌اندازی نشده در یک سال هم این کار انجام نمی‌شود.
کیهان ورزشی-

رحمان رضایی پیش از دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان، اظهار داشت: امیدوارم خروجی لیگ برتر خوب باشد تا بازیکنان خوبی برای تیم ملی در اختیار داشته باشیم.
وی درمورد اینکه آیا ورود بازیکنان خارجی در نیم فصل دوم به لیگ برتر، کیفیت تیم‌ها را افزایش می‌دهد، گفت: قطعا روی جذب آنها مطالعه شده است. امیدوارم بتوانند چیزهایی به این فوتبال بدهند. بازیکنی که به ایران می‌آید باید سطح بالایی داشته باشد تا نتیجه‌اش برای تیم‌ها و لیگ خوب ما باشد. مدیران و مربیان ما هم مطالعه خوبی دارند تا این بازیکنان سطح کیفی تیم‌شان را بالا ببرند.
 مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا در مقدماتی جام جهانی و بازی با ترکمنستان به دعوت بازیکنان لیگ برتری به این تیم توجه می‌شود، توضیح داد: قطعا. همیشه نگاه امیر قلعه‌نویی به لیگ بوده و الان هم است. امیدوارم لیگ کیفیت خوبی داشته باشد تا خروجی‌ خوبی هم برای تیم ملی داشته باشد. سرمربی تیم ملی به این موضوع اهمیت می‌دهد و از این بازیکنان امیدوارم بتواند بهترین‌ها را انتخاب کند.
رضایی درخصوص انتقادات وارد شده به دستیاران امیر قلعه‌نویی در جام ملت‌ها، تصریح کرد: وقتی تیم برنده نمی‌شود یا نتایجی به این شکل می‌گیرد، انتقادات از فدراسیون، تیم ملی، بازیکنان، سرمربی و کادرفنی زیاد است. حواشی زیادی هم به وجود می‌آید. برخی از این انتقادات جنبه سازندگی دارد و از روی دلسوزی است. انتقاد برخی نیز تخریبی است که هیچ بار مثبتی برای تیم ملی ندارد.
وی اضافه کرد: بهتر است به این دسته از انتقادات فکر نکنیم اما به انتقاداتی که از روی عرق ملی مطرح شده و جنبه سازندگی دارد، توجه می‌کنیم. انتقاد طبیعی است و آنها را با جان و دل می‌پذیریم. می‌توانیم بیشتر و بهتر کار کنیم تا در آینده نتایج بهتری بگیریم.
مربی تیم ملی درخصوص برخی انتقادات مبنی بر اینکه این تیم در جام ملت‌ها دست‌آوری نداشت، عنوان کرد: منظورتان از دست‌آورد چیست؟
رضایی درمورد اینکه نسلی برای تیم ملی در این تورنمنت ساخته نشد و بدون پوست‌اندازی قهرمان هم نشدیم، عنوان کرد: به این سرعت که نمی‌توان پوست‌اندازی کرد؟ از روزی که قلعه‌نویی و کادرفنی جدید چند روز بازیکنان در اختیار کادرفنی بودند؟‌ در کل شاید 40 روز بازیکنان را در اختیار نداشتیم. فقط اردوهای 4-3 روزه برگزار کردیم و نهایت قبل از جام ملت‌ها اردوی 10 روزه داشتیم. مربیان قبلی یک دهه در تیم ملی حضور داشتند. بیشتر با همین بازیکنان کار کردند. آیا چیزی به تیم ملی اضافه شده است؟!
وی ادامه داد:‌ اگر این کار در یک دهه انجام نشده باشد، قطعا در یک سال هم انجام نمی‌شود؟ مطمئن باشید روند از این به بعد به شکل قبلی نخواهد بود و بازیکنان جدیدی اضافه می‌شوند. امیدوارم لیگ هم پربار باشد تا بتوانیم خروجی خوبی به تیم ملی تحویل بدهیم.
مربی تیم ملی درپاسخ به این سوال که آیا در 2 بازی آینده مقابل ترکمنستان شاهد حضور بازیکنان جدید و جوان هستیم، گفت: حتما این کار انجام می‌شود. امیدوارم با مطالعه لیگ بتوانیم بازیکنان خوبی پیدا کنیم تا بازیکنان باکیفیت با سن پایین‌تر بیاوریم تا آینده خوبی برای تیم ملی ساخته شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار