ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰
مدیر مسئول کیهان ورزشی در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر عنوان کرد: فردی که باید محاکمه شود چه صلاحیتی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال دارد.
مدیر مسئول کیهان ورزشی: فردی که باید محاکمه شود با کدام صلاحیت در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت می کند؟
کیهان ورزشی-

سید محمد سعید مدنی مدیر مسئول کیهان ورزشی در برنامه مجله فوتبال شبکه خبر حضور یافت و به دلالی شناخته شده در فوتبال اشاره کرد و گفت: جریان دلالی شناخته شده حدود ۲۵ سال است که چنگ به فوتبال انداخته است و نمی گذارد فوتبال ما سروسامان پیدا کند.

وی ادامه داد: آقایی که باید بر سر پرونده مارک ویلموتس و کارهای دیگر محاکمه شود و جواب بدهد با کدام صلاحیت آمده و می خواهد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند. اینها همگی دوستان من هستند و به انها ارادت دارم اما الان بحث مصالح ملی است.

مدنی بیان کرد: اعضای مجمع باید به مردم توضیح دهند که چطور یک فوتبالی برای رییس فدراسیون فوتبال ۸ رای کسب می‌کند و  غیر فوتبالی ۵۲ رای؟ بر اساس کدام مصلحت ملی کدام شایسته سالاری کدام منافع و انتظارات مردمی رای دادند ؟ حالا که رای دادند چرا در کمتر از یک سال رییس فدراسیون را برکنار کردند؟ چطور یک نفر که باید به خاطر قرارداد ویلموتس الان محاکمه شود مجددا برای ریاست فدراسیون نامزد شده است ؟ در انتخابات آینده نیز دلال ها رای های مجمع را می چینند و رییس را انتخاب می کنند .

مدیر مسئول کیهان ورزشی بیان کرد: الان بحث شخصی نیست بلکه بحث ملی است بحث ایران است و انتخابات آینده فدراسیون فوتبال بسیار اساسی خواهد بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها