ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۴۵۳۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
مدیرمسئول کیهان ورزشی در یک برنامه زنده تلویزیونی صحبت هایی را درباره تیم ملی و نفوذ برخی جریانات مخرب به آن مطرح کرد که بازتاب هایی را به همراه داشت.


کیهان ورزشی-

سید محمد سعید مدنی به دعوت شبکه خبر در استودیوی این شبکه حاضر شد تا به سوالات این روزها پیرامون اوضاع و احوال تیم ملی پاسخ دهد.
مدنی در راستای همان مواضع ماههای اخیر کیهان ورزشی و سلسله مطالبی که درباره ورود جریانات دلالی به بدنه تیم ملی به رشته نگارش درآورده بود، در این برنامه نیز به اتفاقات حوالی تیم ملی، رسوخ دلال ها به بالاترین سطح فوتبال ایران-تیم ملی- و نقش منفعلانه سرمربی این تیم و همکارانش در قبال این جریانات اشاره کرد.
وی با بیان برخی مصادیق که گویای نفوذ دلال ها به تیم ملی است یادآور شد که این کادر فنی صلاحیت حضور روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی قطر را ندارد و لزوم برکناری آنها که دست نشانده دلال ها هستند احساس می شود.
وی درباره ادعای هدفمند برخی که مدعی اند الان وقت تغییرات در کادر فنی تیم ملی نیست و زمان اندک است و ... توضیحاتی داد.
این صحبت ها خیلی زود در فضای مجازی و همچنین دیگر رسانه ها بازتاب های فراوانی داشت و بسیاری از رسانه ها ویدیوهایی از این گفت گو را منتشر کردند.
کیهان ورزشی طی ماههای اخیر مستقیم و شفاف به فعالیت ها و حرکات خزنده دلال ها در حوالی تیم ملی و البته نقش آفرینی های آنها در تصمیم گیری های سرمربی کروات و همکارانش اشاره کرده است و خواهان ورود نهادهای نظارتی به این ماجرا شده است.
محمد سعید مدنی در خلال این گفت و گو اعلام کرد که کادر فنی فعلی تیم ملی بار فنی ندارد و سریع ترین صعودی که عده ای دائما به آن اشاره می کنند به سبب توانمندی های بازیکنان مان اتفاق افتاده است. آقای اسکوچیچ به اندازه خودش بار فنی دارد و  به عنوان یک مربی محترم است اما در تیم ملی نقش مربی را ندارد و ابزار دست دلال هاست.
در زیر بخش هایی از صحبت های سردبیر کیهان ورزشی در این برنامه را بصورت فهرست وار می خوانید:

*در واقع دلال ها تعیین می کنند چه کسی مربی تیم ملی باشد.

*به اسکوچیچ به عنوان یک مربی فنی احترام می گذارم، اما ایشان برای تیم ملی فوتبال کشورمان جهت حضور در جام جهانی کوچک است.

*بروید کنکاش کنید و ببینید که این آقا چگونه به تیم ملی راه یافته است.

*این تیم ملی بدون اسکوچیچ هم می تواند در آسیا بزرگ نمایی کند، ما با مربی داخلی هم می توانیم به جام جهانی راه یابیم.

*فوتبال ما از پتانسیل بالایی برخوردار است اما اگر کوچک دیده نشان داده می شویم باید سرنخ را درحضور پر رنگ دلال ها در فوتبال پیدا کرد.

*دلال ها به دنبال حذف بازیکنان شایسته هستند تا بازیکنان مورد نظر خودشان را به تیم ملی قالب کنند مادامی که فوتبال ما گرفتار دلالیسم باشد آش همین خواهد بود و کاسه همان.
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلام مینایی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
جناب مدنی برنامه محوری در تشکیلات فوتبال دیده نمی شود و بی معرفتی است مربی ای که در بدترین وضع به تیم ملی آمد و تیم ملی را به جام جهانی برد برکنار کنیم اسکوچیچ کنار برود فدراسیون اقتدارش را از دست می دهد شما استاد هستید اما تیم ملی خراب میشه و هیچ مربی ای قبول نمیکنه با تیم ملی کار کنه
منوچهر سمیعی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
حسن عباسی چکاره است که به فوتبالی ها توهین می کند. خیلی راحت می توان دهن باز کرد و به همه توهین کرد.ورزشکاران پای آرمانهایی ایستادند که عباسی فقط ادعایش را دارد

دوقطبی‌سازی بین دین و فوتبال را ندیده بودیم که دیدیم. نشنیده بودیم کسی که دین داشته باشد، فوتبالیست نمی‌شود که آن را هم شنیدیم و در نهایت به گوشمان خورد که فوتبالیست شهید نمی‌شود. همه را شنیدیم، آن هم از زبان کسی که مدعی است همه چیز می‌داند.فوتبال و فوتبالیست‌ها برای ایران کم زحمت نکشیده‌اند. بله حاشیه زیاد دارند، فساد مالی هم دارند، اما مگر در جاهای دیگر نیست. آقاس مدنی کسی حق ندارد به خانواده فوتبال توهین کند.
مرتضی مهری
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
0
رسانه حق ندارد به فدراسیون فوتبال خط بدهد آن هم خط غلط کیهان ورزشی منتقد باشد نه خط دهنده به فوتبال!!!
سلام
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
0
امیدوارم مثل همیشه دنبال برگرداندن مربیان امتحان پس داده نباشید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها