ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۲۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم بارسلونا با برتری چهار بر صفر برابر رئال مادرید ، رقیب دیرینه ، فاتح مسابقه ال کلاسیکوی رقابتهای لالیگا در فصل اخیر شد . در سایر بازیهای لیگ های باشگاهی اروپا این نتایج رقم خورد : کلن یک - دورتموند یک ، رم ۳ - لاتزیو صفر ، له ورکوزن ۲ - وولفسبورگ صفر ، تاتنهام ۳ - وستهام یک ، لایپزیگ صفر - فرانکفورت صفر ، سالرنیتانا صفر - یوونتوس ۲ ، آژاکس ۳ - فاینورد ۲ ، موناکو ۳ - پاری سن ژرمن صفر ، سلتا صفر - بتیس صفر ، سویا صفر - سوسیه داد صفر ، کادیز یک ویارئال صفر ، بولونیا صفر - آتالانتا یک ، بوردو صفر - مون پولیه ۲ ، مارسی ۲ - نیس یک ، لستر ۲ - برانتفورد یک 
- در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال انگلیس ، تیمهای لیورپول و منچستر سیتی با پیروزی برابر ناتنگهام (۱-۰) و ساوتهمپتون (۴-۱ ) به مرحله نیمه نهایی راه یافتند ، در دیگربازی ، اورتون با چهار گل مغلوب کریستال پالاس شد ، در نیمه نهایی منچستر سیتی با لیورپول و چلسی با کریستال پالاس روبرو می شوند.
- پیش از شروع دیدار رئال مادرید - بارسلونا در ال کلاسیکوی اسپانیا ، کورتوا سنگربان رئال جایزه بهترین بازیکن ماه لالیگا را دریافت کرد.
- میرشاد ماجدی از سازمان لیگ و کمیته داوران درخواست کرد هر چه زودتر گزارش اتفاقات دربی را به کمیته انضباطی ارائه دهند.
- ساسان صادقی که سابقه سرمربیگری در تیم های جوانان و امید های تیم سپیدرود را در کارنامه دارد به عنوان سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه جانشین حسن اشجاری شد.
- علاوه بر رئال که با قبول باخت سنگین ۴-۰ مقابل بارسا شب تلخی را پشت سر گذاشت ، تیم موناکو نیز با شکست سه بر صفر پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه خالق شگفتی شد . 
- در هفته سی‌ام سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم آلتای اسپور در حضور 71 دقیقه ای محمد نادری مقابل سیواس اسپور 2 بر 1 شکست خورد. 
- تیم فوتسال زیر ۲۳ سال ایران با قبول باخت سه بر صفر در فینال تورنمنت تایلند بعد از تیم میزبان در جایگاه دوم ایستاد.
- یازدهمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی آسیا از صبح شنبه ۲۸ اسفند به میزبانی تاجیکستان آغاز شد که در پایان مسابقات روز نخست، نمایندگان ایران به یک مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز دست یافتند. در دومین روز این رقابت‌ها نیز فاطمه برمکی در وزن ۸۷ + کیلو با شکست همه حریفانش به فینال رسید و در دیدار نهایی با برتری مقابل نماینده ویتنام، به مدال طلای این وزن دست یافت.
- با 38 امتیازی که لبران جیمز مقابل واشنگتن ویزاردز کسب کرد، حالا با 36,947 امتیاز به رده دوم امتیاز آورترین بازیکنان تاریخ NBA رسید.
- بهرام امیری، مدیرعامل باشگاه هوادار تهران با ارسال نامه‌ای به اعضای هیئت مدیره این باشگاه از سمت خود استعفا داد.
- اعضای تیم ملی فوتبال ایران وارد کره‌جنوبی شدند که در بدو ورود از ملی‌پوشان تست کرونا گرفته شد.
- از گوشه و کنار شنیدیم تست کرونای مهدی طارمی مهاجم ملی پوش باشگاه پورتوی پرتغال شد که این احتمال وجود دارد وی بازی با تیم ملی کره جنوبی را از دست بدهد . همچنین سامان قدوس و علیرضا جهانبخش دو ملی پوش دیگر کشورمان نیز فرصت بازی با کره را از دست دادند تا تیم ملی در غیاب این سه بازیکن ارزشمند به مصاف حریف برود . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها