ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۱۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در پیکارهای باقی مانده لیگ های انگلیس و اسپانیا ، تاتنهام با پنج گل ، اورتون را مغلوب کرد و بیلبائو هم سه بر یک از سد تیم له وانته گذشت .
- تیم ناتنگهام فارست با پیروزی 2 - 1 بر هادرسفیلد به دور بعدی رقابتهای جام حذفی فوتبال انگلیس راه یاقت . 
- مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال در مراسم واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در مورد برگزاری دربی برگشت با حضور تماشاگر گفت : تشکر می‌کنم از مسئولان محترم که نسبت به این اقدام زحمت کشیدند و انشاالله دربی با حضور تماشاگر باشد.
- روزبه‌چشمی، جعفرسلمانی و رودی ژستد از استقلال  دارای سه کارت زرد هستند و درصورت دریافت کارت زرد مقابل تیم صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم، دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.
-  3 بازیکن پرسپولیس ، احسان پهلوان، مهدی ترابی و وحید امیری بازیکنان 3 کارته این تیم هستند که با دریافت اخطار در بازی نفت مسجدسلیمان، از بازی دربی محروم خواهند شد
- مسئولان استقلال پیش از بازی با گل‌گهر مبلغ 10 میلیون تومان به هر یک از اعضای این تیم پاداش دادند تا با روحیه مضاعف به مصاف حریف بروند.این مبلغ مربوط به پیروزی های گذشته بود و قرار است پاداش یکی دو برد اخیر هم به زودی به حساب آبی‌پوشان واریز شود.
- وزارت ورزش عربستان با انتشار بیانیه از لغو بسیاری از پروتکل های بهداشتی خبر داد. 4 بند اعلامی از سوی وزرات ورزش سعودی به شرح زیر است: الزم زدن ماسک در سکوهای ورزشگاه برداشته شد، زدن دو دوز واکسن کرونا کفایت می کند، فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه ها برداشته شد، ماسک زدن تنها در اماکن سرپوشیده الزامی شد. بدین ترتیب در بازی های فولاد و سپاهان به میزبانی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا زدن ماسک الزامی نیست و فاصله گذاری اجتماعی نیز برداشته شد و تماشاگران می توانند در کنار یکدیگر بنشینند.
- وزیر ورزش و جوانان کشورمان در مراسم جشن واگذاری سهام سرخابی‌ها، از انتصاب مسئول فوتبال بانوان باشگاه استقلال خبر داد.حمید سجادی در این مراسم اعلام کرد؛ با تصمیم مصطفی آجورلو خانم محمدیان رسما بعنوان مسئول تشکیل تیم‌های فوتبال بانوان استقلال منصوب شد. وزیر ورزش و جوانان در این مراسم از مدیران دو باشگاه خواست برای تشکیل تیم بانوان اقدام کنند.
- با اعلام سجادی وزیر ورزش ، دیدار استقلال - پرسپولیس با حضور 10 هزار نفر از هواداران هر تیم برگزار خواهد شد.
- سرخیو راموس مدافع اسپانیایی پاری‌سن ژرمن مثل بازی رفت ،  دیدار برگشت این تیم مقابل تیم رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را هم رسما از دست داد.
- پس از 15 سال همکاری بین کمپانی نایکی و سری‌آ از فصل آینده پوما اسپانسر اصلی سری‌آ خواهد بود و از توپ های این کمپانی در رقابت های این لیگ استفاده خواهد شد.
- با اعلام دادگاه CAS؛ نتیجه نهایی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی، مدافع سابق استقلال از این باشگاه در تاریخ 19 فروردین سال 1401 صادر می‌شود.
- فرانک اوفارل مربی اسبق ایران در بازیهای آسیایی 1974 و همچنین منچستریونایتد و کسی که جانشین سرمت بازبی شد  در 94 سالگی درگذشت ،  روحش شاد 
- یولیان ناگلزمن سرمربی بایرن اعلام کرد مانوئل نویر پس از مدت ها در دیدار سه شنبه شب  مقابل سالزبورگ در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند باوریایی‌ها را همراهی کند.
-  فیفا یک پنجره ویژه نقل و انتقالاتی ایجاد کرد که به بازیکنان خارجی حاضر در لیگ اوکراین و روسیه این اجازه را می‌دهد بدون در نظر گرفتن قوانین به صورت رایگان جدا شوند.
- دنی مک کلی از کشور هلند داور بازی برگشت رئال مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا شد.
- فراز کمالوند سرمربی سابق تراکتور به عنوان سرمربی جدید خیبر خرم‌آباد انتخاب شد.
- صفی‌الله فغانپور مسئول حقوقی اسبق فدراسیون فوتبال بعد از مدتی حضور در باشگاه پیکان دوباره به این سمت بازگشت. پیش از این و در دوره ریاست شهاب عزیزی خادم، فاطمه گلستانی‌نیا و سپس محمد بابازاده درویش به عنوان سرپرست دپارتمان حقوقی فدراسیون مشغول به کار بودند.
- لیونل اسکالونی سرمربی تیم‌ملی فوتبال آرژانتین لیست تیمش برای دیدار با ونزوئلا و اکوادور را در مقدماتی جام‌جهانی 2022 قطر اعلام کرد. در لیست مهمترین اتفاق بازگشت لیونل مسی کاپیتان آلبی- سلسته به‌ترکیب تیم بود. مسی در اردوی گذشته تیم ملی آرژانتین به دلیل مصدومیت غیبت داشت . 
- علی خطیر، عضو هیات‌مدیره باشگاه تراکتور با حکم کمیته استیناف از محرومیت 5 ساله تبرئه شد.
- آندره‌آ استراماچونی، سرمربی الغرافه گفت : ما پیش از بازی برابر قطر اس‌سی با آسیب‌دیدگی سعید عزت‌اللهی مواجه شدیم.  فصل دیوانه‌واری را پشت‌سر می‌گذاریم و هر سه روز یک بازی انجام می‌دهیم. میزان دوری عزت اللهی از میادین مشخص نیست.
- در آغاز دور برگشت مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، سه شنبه شب ، بایرن با سالزبورگ و لیورپول با اینتر مصاف خواهند داشت . این دوبازی ساعت 23/30 انجام می شود .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار