ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران ، روز شنبه - 11 دی - شهرداری آستارا با ویستاتوربین ، استقلال خوزستان با شهرداری همدان ، مس کرمان با رایکا بابل ، مس شهربابک با قشقایی شیراز ، پارس جنوبی جم با آرمان گهر سیرجان ، شمس آذر قزوین با استقلال ملاثانی ، سایپا با ملوان ، خوشه طلایی با شاهین بوشهر ، خیبر خرم آباد با ماشین سازی مصاف می دهند.
- صالحی، رییس کمیته استیناف گفت : هنوز پرونده به صورت کامل در اختیار کمیته استیناف قرار نگرفته است به همین دلیل نزد ما نیامده تا آن را بررسی کنیم. شاکیان این پرونده باشگاه های دیگر هستند و نمی دانم چرا پرسپولیس اعتراض دارد و چرا فکر می کنند اعتراض آنها در رای تاثیر دارد؟ 
- حمید سجادی، وزیر ورزش در خصوص وضعیت پرسپولیس گفت : در حال بررسی هستیم. با مشورت سرپرست باشگاه کار را پیش می بریم. هیات مدیره قرار بود هفته گذشته تقویت شود و یکی دو نفر اضافه شوند و یکی دو نفر از هیات مدیره کسر شوند تا شکل هیات مدیره تقویت شود. هیات مدیره باید به عنوان مرکز مشورتی تصمیم بگیرد تا سرپرستی ادامه پیدا کند یا مدیرعامل جدید معرفی شود. ما با صدری و همکاری هیات مدیره کار پرسپولیس را جلو می بریم و مشکلی وجود ندارد. 
- طلسم گل نزنی طارمی بالاخره شکست ، پورتو  در حالی سه بر یک بنفیکا را شکست داد که مهدی طارمی در این دیدار یک گل و یک پاس گل داد.
- باشگاه تراکتور از آمادگی خود برای واگذاری امتیاز این تیم به هیات فوتبال آذربایجان شرقی خبر داد.
- فرهاد مجیدی در تمرین اخیر استقلال برای یک کار شخصی حدود 30 دقیقه زودتر محل تمرین تیمش را ترک کرد و رشید مظاهری در همین تایم 30 دقیقه‌ای در چندین نوبت برنامه‌های تاکتیکی تمرین تیم را دچار مشکل کرد و به همین دلیل اعضای کادر فنی تیم استقلال اتفاقات روز گذشته را به مجیدی منتقل کرده و سرمربی آبی‌پوشان هم وی را در اختیار کمیته انضباطی قرار دادند.
- حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد : در استادیوم آزادی یکی از مواردی که اشکال گرفته بودند، این بود که تیر دروازه‌های رزرو ورزشگاه کجا هستند؛ در حالی که ما اصلاً تیر دروازه رزرو نداشتیم!
- روز دوشنبه (13دی) ، در بازیهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان آلومینیوم با استقلال ، پرسپولیس با تراکتور ، پدیده با سپاهان ، نفت مسجد سلیمان با گل گهر ، مس رفسنجان با صنعت نفت ، هوادار با نساجی ، فولاد با پیکان ، فجر با ذوب آهن روبرو خواهند شد. 
- تیم شهرداری شهربابک با غلبه بر رقبا ، فاتح دور اول لیگ برتر پینگ پنگ بانوان ایران شد ، این رقابت ها با حضور شش تیم شروع شده و تا معرفی تیم قهرمان ادامه دارد.
- در ادامه بازیهای هفته سیزدهم لیگ برتر بسکتبال ایران و از گروه دوم ، تیم سپاهان اصفهان  با نتیجه 89 - 72 ااز سد تیم اکسون تهران گذشت . روز شنبه از گروه اول این مسابقات ، مس کرمان با خانه بسکتبال خوزستان مصاف خواهد داد. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها