ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۲۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- باکمال تاثر و تاسف مطلع شدیم مهدی زنگانیان از بازیکنان اسبق باشگاه های شعاع و راه آهن همدوره بازیکنانی چون امیر ابوطالب ، نایب روئین دل ، مسعود و فریدون معینی ، اکبرکارگرجم و ... به درود حیات گفت . این مصیبت را به خانواده آن مرحوم ، جامعه پیشکسوت فوتبال کشور و به ویژه تهران تسلیت می گوییم . روحش شاد
- در پایان سومین دوره مسابقات لیگ برتر کاراته، تیم صنعت مس رفسنجان به مقام قهرمانی رسید، پاس مازندران دوم شد و تیم های جاویدان کن شی کان و دال کرمانشاه مشترکا عنوان سومی را کسب کردند.
- مسابقه پایانی رقابت های لیگ دسته اول تنیس روی میز کشور ، که به طور متمرکز درتالار امیر احتشام زاده تهران جریان داشت سرانجام با برتری تیم عقاب نهاجای تهران خاتمه یافت ، این تیم در بازی پایانی به سختی توانست 3 - 2 از سد تیم لیدومای شیراز عبورکند.
- تیم دونفره پینگ پنگ ایران با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان که در مسابقات تور جهانی دوحه قطر با جایزه نقدی 200 هزار دلاری شرکت کرده بود با کسب عنوان سومی مشترک به کار خود پایان داد . ایران برای پرواز به فینال محتاج برتری مقابل آرژانتین بود که در نیمه نهایی نتیجه را سه بر دو به به حریف واگذار کرد.
- در سری دوم پیکارهای انفرادی پینگ پنگ تورجهانی دوحه قطر ، که از شنبه آغاز می شود ، نیما عالمیان با استویانوف ایتالیایی و نوشاد عالمیان با بندیک اولای فنلاندی مصاف می دهند. در دور اول این بازیها ، نیما با باخت سه برصفر به یک کره ای حذف شد منتها نوشاد پس از یک دور استراحت و غلبه بر سه بازیکن تا جمع 32 بازیکن برتر پیش تاخت اما با باخت سه بر یک مقابل اوتچاروف آلمانی حذف شد. در دونفره ، زوج مازنی پینگ پنگ ، سومی مشترک را کسب کردند.
- حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل اسبق پرسپولیس گزینه اصلی عزیزی خادم رئیس تازه فدراسیون فوتبال ، برای پست مدیر تیم‌های ملی فوتبال است. 
- یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از مصاف با صنعت نفت آبادان در هفته هفدهم لیگ برتر گفت : مسابقه فردای ما مقابل نفت، یک بازی ویژه است. بازیکنان ما خیلی وقت است در شرایط سختی هستند. 9 ماه است بدون وقفه در حال انجام تمرین و مسابقه هستیم و فشار زیادی را متحمل شده‌اند و از همه آنها به خاطر تحمل این فشار تشکر می‌کنم.
- درپایان پیکارهای لیگ دسته اول پینگ پنگ کشور که با قهرمانی تیم عقاب تهران همراه بود ، تیمهای عقاب ، لیدومای شیراز ، هیات گراش و شرکت مبنا به لیگ برتر راه یافتند.
- رز جدیدی زاده ، مدیرفنی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری که باخودروی شخصی قصد بازگشت از آبادان به اهواز برای پیوستن به جمع اعضای تیم در مسابقه با تیم نامی نوی اصفهان را داشت ، دچار حادثه رانندگی شد و به شدت از ناحیه پا و فک صورت دچارشکستگی و به بیمارستان آبادان انتقال یافت.برای ایشان آرزوی سلامتی داریم . 
- مسابقه فینال کوپا دل‌ ری ، جام حذفی اسپانیا روز 28 فروردین 1400 بین بارسلونا و بیلبائو در شهر سویا برگزار خواهد شد.
- با اعلام ابراهیم شکوری ، ITC کارت مهدی ترابی صادر شد و این بازیکن مشکلی برای همراهی سرخپوشان در دیدار فردا برابر صنعت نفت آبادان نخواهد داشت.
- در هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال جوانان، دو تیم پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه درفشی‌فر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با تک گل دقیقه 42 فرشاد عباسی به سود آبی پوشان به پایان رسید.
- پیکارهای بین المللی کشتی جام متئو بلیکونه ایتالیا به میزبانی این کشور با حضور جمعی از کشتی گیران سرشناس دنیا ازجمله جردن بارز ، کایل داک ، طاها اک گول ، دولت نیاز بیکوف و از کشورمان علیرضا کریمی و بهنام احسان پور برگزار خواهد شد . 
- باشگاه لیورپول انگلیس تحت رهبری یورگن کلوپ آلمانی برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود در 5 بازی پیاپی خانگی شکست می‌خورد. آخرین باخت این تیم برابر چلسی در بازی پنج شنبه گذشته بود .
- شهاب عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال پس از حواشی ایجاد شده در مورد رفع محرومیت پرسپولیس به دبیرکل،کمیته تعیین وضعیت و کمیته نقل و انتقالات فدراسیون دستور داد بدون اینکه حقی ضایع شود، بر اساس قانون اقدام شود. پرسپولیس با توجه به عدم دریافت درآمدآسیایی، برای تسویه بدهی خود فرصت 2 تا 4 هفته‌ای خواسته است.
- سعید آقایی بازیکن پرسپولیس به دلیل دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل، دیدار فردای این تیم برابر صنعت‌نفت‌آبادان را از دست داد . 
- جواد نکونام مربی فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از مسابقه با استقلال گفت : استقلال همیشه استقلال است تیمهایی چون پرسپولیس، استقلال و سپاهان کار ما را سخت می‌کنند، باید بازی را با تمرکز و خوب شروع و به پایان برسانیم .
 - دوره تازه لیگ های فوتبال اروپا در آلمان و اسپانیا پی گیری شد و این نتایج به دست آمد : شالکه صفر - ماینز صفر ، والنسیا 2 - ویارئال یک  
- خورخه لوئیز سامپائولی مویا ، مربی 61 ساله آرژانتینی هدایت تیم فرانسوی المپیک مارسی را برعهده گرفت . وی قبل این در تیمهایی چون آتلتیکو می نیه رو ، سانتوس ، سویا و .....مربیگری کرده بود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها