ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۵۴۳۲۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کنفدراسیون فوتبال آسیا درحال بررسی است تا بازیهای به تعویق افتاده لیگ قهرمانان آسیا را از 11 تا 17 مرداد برگزارکند.
- نیمار که درپاریس بالای 50 میلیون یورو حقوق به علاوه پاداش می گیرد حاضر است برای برگشت به بارسا 20 میلیون یورو حقوق بگیرد.
- بیژن ذوالفقارنسب ازمربیان اسبق فوتبال کشورمان طی حکمی ازسوی مقامات فدراسیون جانبازان و معلولین به عنوان سرپرست انجمن فوتبال این فدراسیون منصوب و مشغول به کار شد. وی مدتی به عنوان مشاور در تیم فوتبال این فدراسیون فعالیت داشت.
- معاون ورزشی باشگاه استقلال خبرداد که آنها قصد دارند ازطریق روابط بین الملل فدراسیون رایزنی هایی با فیفا انجام دهند تا مطالبات برخی ازطلبکاران باشگاه ازمحل مطالبات ما درفیفا پرداخت شود.
- تعدادی از جامهای معتبرباشگاه استقلال که در اقدامی عجیب توسط مدیران قبلی در انباری این تیم نگهداری می شد به دستور مدیرعامل جدید به ویترین دفتر باشگاه برگردانده شد.
- فدراسیون فوتبال کره جنوبی به تمام تیمهای فوتبالش اجازه دادتا تمرینات خودرا از سر بگیرند وبازیهای تدارکاتی رابرای کسب آمادگی بیشتر و آغاز فصل جدید برگزار کنند.
- با اعلام رسمی فدراسیون والیبال قرارداد کولاکوویچ باتیم ملی ایران به پایان رسید.
- مهدی عبدالحسینی کاراته کای کشورمان دریک اقدام خیرخواهانه محموله ای به ارزش 60 میلیون تومان شامل لباس های ایزوله بیمارستانی و ماسک را به بیمارستان توحید سنندج اهدا کرد.
- رئیس یوفا اعلام کرد لیگ های فوتبال در سرتاسر اروپا آماده برگزاری مسابقات خود درورزشگاه های خالی هستند.
- مدیریت بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر برای روحیه دادن و ایجاد انگیزه وقدردانی کادر پزشکی خود جشن کوچکی را درمحوطه فضای سبز این مکان درمانی با حضور لیدرهای باشگاه نساجی مازندران برگزار کرد. 
- فدراسیون فوتبال خبرداد تمرینات تیمها تا 15 اردیبهشت تعطیل است اما برای ادامه و آغاز دوباره لیگ منتظر تصمیم فیفا هستیم .
- به دنبال جلسه ای که با حضور فدراسیون فوتبال , مدیران شورای ملی ورزش اسپانیا و مسئولان سازمان لیگ این کشور برگزار شد به تیمهای لالیگایی اطلاع داده شد که مشروط بر رعایت پروتکل های وضع شده توسط دولت اسپانیا می توانند تمرینات خودرا از سربگیرند.
- وزارت ورزش به مدیرعامل جدید باشگاه استقلال تذکر داد که چرا با دادن وعده های فراوان در برنامه های مختلف تلویزیونی و برگزاری جلسات  سطح توقع تیم مدیریتی اش را بالا برده است .
- شینزو آبه نخست وزیر ژاپن به کمیته بین المللی المپیک اطلاع داد که این کشور حاضر است هزینه های اضافی ناشی از به تعویق افتادن المپیک را مطابق با شرایط توافق قبلی پرداخت کند.
- مسابقات کاتای مجازی کشور دردو گروه آقایان و بانوان در رده های سنی خردسالان نونهالان نوجوانان جوانان و بزرگسالان طی روزهای سوم و چهارم اردیبهشت برگزار خواهد شد . 
- رئیس فدراسیون جودو می گوید جدای از موضوع دادگاه "کاس" درحال رایزنی با فدراسیون بین المللی هستیم که اگر تعلیق فدراسیون برداشته شود نفراتی را داریم که بتوانند کسب سهمیه المپیک کنند.
- یک نشریه اسپانیایی به نام مارکا مدعی شد که ادامه رقابت های لالیگا از روز 17 خرداد ازسرگرفته خواهدشد.
- براساس تازه ترین رده بندی تیمهای باشگاهی فوتبال جهان که از سوی سایت فیفا اعلام شد تیم پرسپولیس در جایگاه نخست ایران و پنجم آسیاست.استقلال تهران در رده دوم ایران و سیزدهم آسیا قراردارد. سپاهان هم در رده سوم ایران و بیستم قاره کهن بسر می برد.
- علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت اردوهای خود را تاپایان سال برنامه ریزی کرده ایم و هرزمان که ستاد مبارزه با کرونا اعلام کند فعالیتمان را آغاز خواهیم کرد.
- باشگاه بارسلونا تصمیم دارد نام ورزشگاه نیوکمپ را برای اولین بار در فصل آینده  واگذار نماید تا مبلغی را برای کمک به مبارزه علیه ویروس کرونا جمع آوری کند .

برچسب ها: پرسپولیس
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
میثاقی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
بسته های خبری خواندنی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها